Autor Wiadomość
Łukasz Gil
PostWysłany: Pon 12:47, 17 Gru 2007    Temat postu:

Aniu dziękuje Ci za tą odpowiedź, jak i za 5 pw Smile
Ania Maleszka
PostWysłany: Pią 11:20, 14 Gru 2007    Temat postu: do Łukasza... :)

Łukasz: Nie powinnam tego robić na forum, ale nie mogę wysłać Ci posta bo ciągle występuje jakiś błąd, no więc w drodze wyjątku... (jakoś mi chyba wybaczycie?Razz)

podręcznik nazywa sie "Zarys teorii prawa" Wronkowska, Ziembiński, wyd. ars boni et aequi Poznań 2001

Łukasz - podaj maila, raczej nikt z forum niezaspamowuje skrzynek, a wówczas nie miałabym problemu jak Ci to wyslać (skoro post nie przechodzi)

ps. ta domena mnie wyraźnie nie lubi!!!
Łukasz Gil
PostWysłany: Czw 12:08, 13 Gru 2007    Temat postu:

spadaj(cie) Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Filip Balcerzak
PostWysłany: Śro 15:33, 12 Gru 2007    Temat postu:

Lukasz, a gdzie sprawozdanie z filmu? RazzRazzRazz
Wojtek Sacha
PostWysłany: Śro 11:09, 12 Gru 2007    Temat postu:

oznacza oznacza, moze o tym nie wiesz po prostu...
Łukasz Gil
PostWysłany: Pon 16:00, 10 Gru 2007    Temat postu:

protokół nie musi być sporządzany przez sekretarza.

Jak pisałem wyżej, że mogę przygotowywać protokół z każdego spotkania.

P.S. Powyższe nie oznacza, iż bym aspirował do roli sekretarza koła!!!
Wojtek Sacha
PostWysłany: Pon 13:36, 10 Gru 2007    Temat postu:

mysle ze trzeba sobie przypomniec o pomysle łukasza

bo praktycznie jest idealny
proponowałbym jedynie ułożyć sprawy merytoryczne przed organizacyjnymi - zawsze. bo te drugie mają tendencje do rozciągania
i protokół - tylko ze trzeba sekretarza
kogos proponujecie? ktoś chętny?
ja moze zapytalbym jasia..
Łukasz Gil
PostWysłany: Nie 13:56, 09 Gru 2007    Temat postu: Postulaty organizacyjne!!!

Na forum i w "kuluarach" dużo się mówi o naszej słabej organizacji, stąd postanowiłem zamieścić kilka moich pomysłów/postulatów odnoszących się do naszej działalności. Nie wszystkie są autorskie, zrobiłem bowiem mały wywiad na temat działalności innych kół.

O to one:

1. Protokół/sprawozdanie
- zwał jak zwał, prima facie troche trąci ortodoksyjnym formalizmem, ale moim zdaniem użyteczna rzecz. Chodzi o to, że z każdego spotkania sporządzamy ów protokół, który zawiera info: o uczestnikach spotkania i ew. gościach, ew. temacie przewodnim spotkania, sprawach organizacyjnych poruszanych na spotkaniu, sprawach merytorycznych, o dacie najbliższego spotkania i sprawach, które tzreba na nim poruszyć.
(osobiście zgłaszam się na ochotnika do sporządzania protokołu)

2. Przygotowanie do spotkania
- jeśli już wcześniej przewidujemy czym się zajmiemy na kolejnym spotkaniu, to wrzucamy to na forum i DYSKUTUJEMY nad tym!
- zarzucamy jakiś temat albo wyznaczamy 1 lub 2 osoby, które przygotowują jakiś referat, ale krótki dosłownie 5-10 minut. Najlepiej jakby nie było to zwykłe przedstawienie jakiegoś zagadnienia jak z podręcznika, bo to każdy może sam sobie przygotować, ale jakiś kazus, wyrok lub kwestia sporna. Referujący podpala ognisko, a później wszyscy dbamy o ogień.
3. Organizacja samego spotkania
- najpierw sprawy organizacyjne. Szybko i zwięźle, bo jesteśmy po dyskusji na forum. Mamy protokół więc wiemy co mamy poruszyć.
- później kwestie merytoryczne - referaty, dyskusje itd. No chyba, że mamy gościa to kolejność będzie odwrotna
- jeśli coś postanawiamy, albo zapraszamy gościa itp musimy wyznaczać osoby odpowiedzialne za konkretne zadania.
- wyznaczamy termin(jak się uda) następnego spotkania, ustalamy sprawy organizacyjne i merytoryczne, które trzeba na nim poruszyć.
4. Forum, forum i jeszcze raz forum
- protokół na forum
- nowe pomysły merytoryczne i organizacyjne - na forum
- generalnie musimy je lepiej wykorzystywać!!!

To tyle na razie, czekam na reakcję, korektę i inne pomysły!
Do zobaczenia na filmie!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group