Autor |
Wiadomość |
Łukasz Gil |
Wysłany: Pon 12:47, 17 Gru 2007 Temat postu: |
|
Aniu dziękuje Ci za tą odpowiedź, jak i za 5 pw |
|
|
Ania Maleszka |
Wysłany: Pią 11:20, 14 Gru 2007 Temat postu: do Łukasza... :) |
|
Łukasz: Nie powinnam tego robić na forum, ale nie mogę wysłać Ci posta bo ciągle występuje jakiś błąd, no więc w drodze wyjątku... (jakoś mi chyba wybaczycie?)
podręcznik nazywa sie "Zarys teorii prawa" Wronkowska, Ziembiński, wyd. ars boni et aequi Poznań 2001
Łukasz - podaj maila, raczej nikt z forum niezaspamowuje skrzynek, a wówczas nie miałabym problemu jak Ci to wyslać (skoro post nie przechodzi)
ps. ta domena mnie wyraźnie nie lubi!!! |
|
|
Łukasz Gil |
Wysłany: Czw 12:08, 13 Gru 2007 Temat postu: |
|
spadaj(cie) |
|
|
Filip Balcerzak |
Wysłany: Śro 15:33, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
Lukasz, a gdzie sprawozdanie z filmu? |
|
|
Wojtek Sacha |
Wysłany: Śro 11:09, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
oznacza oznacza, moze o tym nie wiesz po prostu... |
|
|
Łukasz Gil |
Wysłany: Pon 16:00, 10 Gru 2007 Temat postu: |
|
protokół nie musi być sporządzany przez sekretarza.
Jak pisałem wyżej, że mogę przygotowywać protokół z każdego spotkania.
P.S. Powyższe nie oznacza, iż bym aspirował do roli sekretarza koła!!! |
|
|
Wojtek Sacha |
Wysłany: Pon 13:36, 10 Gru 2007 Temat postu: |
|
mysle ze trzeba sobie przypomniec o pomysle łukasza
bo praktycznie jest idealny
proponowałbym jedynie ułożyć sprawy merytoryczne przed organizacyjnymi - zawsze. bo te drugie mają tendencje do rozciągania
i protokół - tylko ze trzeba sekretarza
kogos proponujecie? ktoś chętny?
ja moze zapytalbym jasia.. |
|
|
Łukasz Gil |
Wysłany: Nie 13:56, 09 Gru 2007 Temat postu: Postulaty organizacyjne!!! |
|
Na forum i w "kuluarach" dużo się mówi o naszej słabej organizacji, stąd postanowiłem zamieścić kilka moich pomysłów/postulatów odnoszących się do naszej działalności. Nie wszystkie są autorskie, zrobiłem bowiem mały wywiad na temat działalności innych kół.
O to one:
1. Protokół/sprawozdanie
- zwał jak zwał, prima facie troche trąci ortodoksyjnym formalizmem, ale moim zdaniem użyteczna rzecz. Chodzi o to, że z każdego spotkania sporządzamy ów protokół, który zawiera info: o uczestnikach spotkania i ew. gościach, ew. temacie przewodnim spotkania, sprawach organizacyjnych poruszanych na spotkaniu, sprawach merytorycznych, o dacie najbliższego spotkania i sprawach, które tzreba na nim poruszyć.
(osobiście zgłaszam się na ochotnika do sporządzania protokołu)
2. Przygotowanie do spotkania
- jeśli już wcześniej przewidujemy czym się zajmiemy na kolejnym spotkaniu, to wrzucamy to na forum i DYSKUTUJEMY nad tym!
- zarzucamy jakiś temat albo wyznaczamy 1 lub 2 osoby, które przygotowują jakiś referat, ale krótki dosłownie 5-10 minut. Najlepiej jakby nie było to zwykłe przedstawienie jakiegoś zagadnienia jak z podręcznika, bo to każdy może sam sobie przygotować, ale jakiś kazus, wyrok lub kwestia sporna. Referujący podpala ognisko, a później wszyscy dbamy o ogień.
3. Organizacja samego spotkania
- najpierw sprawy organizacyjne. Szybko i zwięźle, bo jesteśmy po dyskusji na forum. Mamy protokół więc wiemy co mamy poruszyć.
- później kwestie merytoryczne - referaty, dyskusje itd. No chyba, że mamy gościa to kolejność będzie odwrotna
- jeśli coś postanawiamy, albo zapraszamy gościa itp musimy wyznaczać osoby odpowiedzialne za konkretne zadania.
- wyznaczamy termin(jak się uda) następnego spotkania, ustalamy sprawy organizacyjne i merytoryczne, które trzeba na nim poruszyć.
4. Forum, forum i jeszcze raz forum
- protokół na forum
- nowe pomysły merytoryczne i organizacyjne - na forum
- generalnie musimy je lepiej wykorzystywać!!!
To tyle na razie, czekam na reakcję, korektę i inne pomysły!
Do zobaczenia na filmie! |
|
|